Met Stichting Get Connect willen we:

1. Maatschappelijke betekenis hebben in de maatschappij
2. Kennis en informatie m.b.t het brein verzamelen en delen
3. Sport en beweging stimuleren onder jongeren en volwassenen

Maatschappelijke betekenis en sport en bewegen

Stichting Get Connect organiseert verschillende fun runs om mensen in beweging te zetten maar ook te verbinden.

Kennis en informatie

Educatie, onderzoek en fondsen

Kennis is de sleutel tot het beter begrijpen hoe de hersenen werken, maar ook hoe we klachten kunnen behandelen.
Door voorlichting en bewustwording te vergroten, zijn we in staat om degenen die bepaalde symptomen ervaren, een betere diagnose te geven, een betere behandeling te bieden en hen effectief te laten herstellen. Het stelt ons in staat om meer kennis over de werking van de hersenen te verkrijgen en dit direct in te kunnen (laten) zetten om het leven te verbeteren van mensen met deze specifieke klachten.

Er is een grote groep personen die wordt beïnvloed door een postcommotioneel syndroom, maar
geen toegang hebben tot behandeling. Ons doel is om de nodige fondsen te verstrekken aan mensen die anders niet de middelen hebben om een ​​behandeling te ondergaan.
Iedereen is welkom om een ​​aanvraag in te dienen. Zodra een aanvraag is ontvangen, wordt deze beoordeeld en binnen een maand een reactie verstuurd.

Op dit moment accepteren we
geen nieuwe aanvragen, omdat we de financiering van de stichting aan het organiseren zijn. Zodra we € 30.000 aan financiering hebben verzameld, zijn we in staat om nieuwe aanvragen te beoordelen en beginnen met het verstrekken van fondsen.

Onderzoek:
Postcommotioneel syndroom:
Met onderzoek denken we dat we uitstekende zorg en behandeling kunnen bieden aan
diegenen die te maken hebben met het postcommotioneel syndroom.